関東旅行~その1~  東京 かき氷  Tokyo shaved ice

2017年8月
August 2017

夏休みに東京旅行に行きました。
I went on a trip to Tokyo during summer vacation.

ひみつ堂というかき氷やさんに行きました。
I went to the shaved ice shop Himitsudo.
http://himitsudo.com/



昼過ぎに行ったんですが、かなりの行列で30~40分ほど並びました。
We went after noon, but we lined up for about 30 to 40 minutes in a considerable line.


カウンターに座ると目の前で氷を削っているところが見ることができてなかなかの迫力でした。
When I sat at the counter, I was able to see the ice shaving in front of my eyes, which was quite impressive.




日暮里駅から徒歩10分以内で行けます。
It is within a 10-minute walk from Nippori Station.

コメント

このブログの人気の投稿

関東旅行~その5~ 千葉県 鴨川シーワールド Kamogawa Sea World, Chiba Prefecture

兵庫県 神戸動物王国 Hyogo,Kobe Animal Kingdom

兵庫県 姫路セントラルパーク Hyogo ,Himeji Central Park